sve financijsko računovodstvene poslove putem posebnog žiro računa zgrade
vodimo matičnu datoteku vlasnika svih posebnih dijelova – stanova, poslovnih prostora, garaža i sl., evidentiramo sve promjene u vlasničkoj strukturi zgrade
tiskanje i distribuciju uplatnica ili računa za doprinos zajedničkoj pričuvi
organiziramo redovno održavanje zajedničkih dijelova, instalacija i uređaja zgrade u graditeljskom i funkcionalnom stanju
godišnji pregled zgrade, a po potrebi i tijekom godine
poslove naplate doprinosa za zajedničku pričuvu, uključivo i prisilnu naplatu
izrađujemo godišnje Programe održavanja zgrade s utvrđivanjem visine doprinosa za zajedničku pričuvu
vodimo kontrolu nad izvođenjem radova, kontroliramo račune za izvedene radove i pružene usluge kooperanata
organizaciju obavljanja radova na hitnim intervencijama s permanentnim dežurstvom od 00 – 24 sata
izradu i dostavu ažurnih Izvješća o stanju sredstava na računu zgrade, ostvarenoj naplati prihoda i utrošenim sredstvima svim suvlasnicima jednom godišnje, a predstavniku kada god zatraži
sudjelujemo na sastancima suvlasnika
sve ostale poslove sukladno Zakonu o vlasništvu i drugim pravima te Međuvlasničkom i Ugovoru o upravljanju
sudjelovanje u natječajima za povlačenje sredstava iz Fondova EU